Brugervenlighed og brugerbehov
Fokus på brugerne
Fokus på brugerbehov
MEDARBEJDERBEHOV
Medarbejderens behov handler om at styrke den personlige produktivitet. Der skal være styr på kommunikationen med e-mails og kalender i Outlook. Alle personlige filer, dokumentkladder, billeder, regneark etc. håndteres i OneDrive og synkroniseres til alle devices så de altid er i nærheden. De personlige To-Do emner styres i Microsoft To-Do, og opgaver fra alle projekter tilgås let fra forsiden af Planner, så det er let at se egne aktuelle opgaver.
FUNKTIONER
Opgavestyring, Email-styring, Selvbetjening, Mine Bogmærker, filhåndtering, Dokumenter, Opgaver
TEKNOLOGIER
OneDrive, Outlook, Tasks, Flow, Delve, PowerApps
TEAM BEHOV
Team-behov handler om at sikre de optimale rammer for samarbejde. Vi arbejder ofte i teams og vi er derfor afhængige af, at kunne udføre mange opgaver sammen med andre i et team. Vi skal kommunikere både live og over tid, og holder styr på vores dokumenter i SharePoint og de skal samtidig være tilgængelige for alle i Teams, så vi bevarer overblikket. Alle vores projektopgaver styrer vi i Planner, og hvis vi har brug for noter, sørger vi for at de står i gruppens OneNote. Vi kan dynamisk trække indhold fra andre systemer ind i Teams så vi også har overblik over alt relevant indhold.
FUNKTIONER
Opgaver, Dokumenter, Projekt- & faggrupper, Telefonbog & opslag, Kampagne/event, Annonceringer, SoMe, Sprog
TEKNOLOGIER
Teams, SharePoint, Planner, Groups, Skype for Business, Dynamics365
TEAM BEHOV
Team-behov handler om at sikre de optimale rammer for samarbejde. Vi arbejder ofte i teams og vi er derfor afhængige af, at kunne udføre mange opgaver sammen med andre i et team. Vi skal kommunikere både live og over tid, og holder styr på vores dokumenter i SharePoint og de skal samtidig være tilgængelige for alle i Teams, så vi bevarer overblikket. Alle vores projektopgaver styrer vi i Planner, og hvis vi har brug for noter, sørger vi for at de står i gruppens OneNote. Vi kan dynamisk trække indhold fra andre systemer ind i Teams så vi også har overblik over alt relevant indhold.
FUNKTIONER
Opgaver, Dokumenter, Projekt- & faggrupper, Telefonbog & opslag, Kampagne/event, Annonceringer, SoMe, Sprog
TEKNOLOGIER
Teams, SharePoint, Planner, Groups, Skype for Business, Dynamics365
ORGANISATIONSBEHOV
Organisationsbehov handler om at sikre, at alle i en organisation er velinformerede og kan orientere sig ud over egne projekter, og filer. Nyheder og annonceringer skal kunne formidles til alle medarbejdere. Alle i organisationen skal kunne finde kollegaer på tværs af faglige og sociale egenskaber og holde styr på events og andre aktiviteter. Alle skal også kunne finde information om andre faglige emner i organisationen. Organisationsfeedet skal være åbent for dialog og opdateringer fra alle.
FUNKTIONER
Corporate feed, Temaer, Telefonbog & opslag, Kampagne/event, Eventkalender, Annonceringer, SoMe, Sprog
TEKNOLOGIER
SharePoint, StaffHub, Yammer, Delve, Skype for Business, Security Center, Stream & Video, Power BI, GDPR
Brugervenlighed
Intelligent, intuitivt og brugervenligt til fingerspidserne. Brugervenlighed og brugerbehov i forening.
IA og Hub sites
Fleksibel og adaptiv struktur
Med 365Connect opnås en enormt fleksibel og adaptiv sidestruktur, hvor hver side på intranettet er en site collection, som kan tilknyttes et Hub site. I Hub sites deles bl.a. navigation og branding, hvilket gør strukturen meget tilpasningsdygtig til forskellige virksomhedsbehov. Læs mere om teknologien bag 365Connect.
Navigation
Intuitiv navigation
Navigationen på tværs af sider i 365Connect er meget intuitiv og gør det hurtigt og enkelt for medarbejdere at kommunikere og vidensdele med kollegaer og fremsøge information, værktøjer mv. På den måde styrkes den personlige produktivitet og den kollektive effektivitet mærkbart.
Branding
Et intranet der matcher Jeres brand
Skab genkendelighed til Jeres visuelle identitet. Med 365Connect kan Jeres intranet brandes i overenstemmelse med jeres virksomheds brand, så medarbejdere oplever genkendelighed og føler sig hjemme på Jeres nye intranet. Tilpas farver og logo, så det matcher Jeres brand og få en løsning, som er 100% repsonsiv og ser godt ud på alle devices. Gå til intranet design
Kommunikation
Enkel publicering og massekommunikation
Med 365Connect er det enkelt at publicere nyheder og kommunikere til mange. Med intuitive kommunikationswebsteder har det aldrig været lettere at skabe flotte sider og indhold, som let kan redigeres og tilpasses ethvert behov. Gå til 365Connect funktioner.
Søgning
Intelligent søgning
Med 365Connect kan filtreringsmulighederne i søgninger tilpasses afhængig af behovet på Jeres nye intranet. Søgning er ligeledes personlig, hvormed medarbejdere kun ser relevant information, som de har rettigheder til.
Deling og rettigheder
Effektiv vidensdeling
Med 365Connect er det enkelt at vidensdele med kollegaer og samarbejde er gjort helt simpelt via Office 365 Grupper, som helt automatisk tilknyttes en gruppe-email, en kalender, Planner, OneNote og et Team site. Gruppemedlemmerne kan desuden tilskrives forskellige rettigheder.
Kontakt
Udfyld formularen nedenfor og vi kontakter dig snarest.
Kontakt
Udfyld formularen nedenfor og vi kontakter dig snarest.